tisdag 19 januari 2010

3:e gradens brännskada i själen

0 timmars sömn. Bara vridit och vänt på mig hela natten med huvudet sprängfullt av tankar.
Kl 9 är det första träffen med färdighetsgruppen.
Jag var sjukt nervös. Varför var alla så mycket längre fram än mig?
Hur klarade de av att prata. Svara på frågor. Ta upp egna punkter. Ens hålla uppe blicken?
Jag klarade knappt av att nicka eller skaka på huvudet... Efter 40 min somnade jag och de fick väcka mig.
Tillslut blir allt så jobbigt så jag rusar ut.
L. kommer efter en stund. Jag säger till henne att det inte går. Att jag inte klarar av det här. Att jag ger upp. Jag hoppar av.
Men så var det de där kontraktet jag skrivit på.
Fan...

6 kommentarer:

Clara sa...

Kämpa kämpa!! Du klarar det! Lätt som en plätt!! Jag vet jag vet!!
Älskar dig!

Zippo sa...

Du klarar det du med i sinom tid, men du måste även GE det tid!
Jag tror du klarar detta, det tror jag verkligen, bara du får viljan tillbaka!

Älskar verkligen dig! <3

Anonym sa...

Hej tjejjen Azra här
Jag vet att det kanske låter löjligt men vi saknar dig här hemma hjärtat
jag följer din blogg så ofta jag kan..
Men det är för tungt att kommentera:/

Massa gooa kramar hade velat snubbla förbi med en cola o dela en cigg med dig :)
Azra o Fredrik

Elin sa...

Till Azra och Fredrik,
Saknar er med. Drömde till och med om er av alla nätter!
Att Zippo och Fredrik eldade.

Jag hoppas på att det inte dröjer allt för länge innan vi ses!
Kramar

Johan sa...

Kämpa Elin, det kommer gå!
Jag tror på dig med hela mitt hjärta :)

Stjärnsyster sa...

Elin min älskade syster, vet du hur det blir i helgen? Jag längtar så hjärtat svider. Vill ha dig hos mig, vill vara i din famn. <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...