söndag 31 januari 2010

Förlåt för...

Förlåt för mitt frånvarande.
Jag har behövt landa.
Jag bor just nu hemma hos mamma och pappa för jag behöver visst tillsyn..
Men visst det kanske är bäst så.
Jag har börjat min DBT och det är ett H***ETE. Iaf just nu. Hur tusan ska jag klara av det?!

Jag försöker att sänka mina krav. Försöker göra mig i ordning. Försöker komma ut.
Jag har nu två dagar i rad lyckats med just det här! Jag känner mig så nöjd.
Ja visst var det stunder då jag undrar vem jag försöker lura. Men nu i efterhand sitter jag här och har den där nya känslan.
Nöjd, det smakar så bra i munnen.

Jag har inte berättat något alls i bloggen om mitt senaste underbara möte med min stjärnsyster!
Hon kom till mig och vi hade det så mys!!
Längtar så att hjärtat blöder, men går bara allt som planerat så är det "bara" 2 veckor bort tills vi får vara tillsammans igen!
Det får inte bli som på nyår igen... Då går jag sönder.



Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

svartsockerbit sa...

Som jag skrev i min novell så hade jag kunnat så hade jag slagit in kärleken jag känner för dig i ett paket. Inslagspappret som är ett svart sammetspapper smyckat med fjärilar i regnbågens alla färger. Utanpå sitter ett gigantiskt kort som liknar en katt, o varje gång du öppnar det så säger det "Elin, jag älskar dig".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...