måndag 1 februari 2010

Varför?

Varför ska det göra så j**la ont för. Vill bara svära en lång ramsa.
Men med det kommer jag ingenstans...
I'm falling.

Jag är så trött på den här teatern, lögnerna och framför allt falskheten.
Varför kan han/de bara inte inse fakta?! Vara ärliga. Lägga alla korten på bordet.
Jag känner mig som en medbrottsling. För jag bara står och ser på.
Ser på hur han dör.
Borde jag inte bry mig, reagera?! Göra någonting åt det!!
Varför står jag bara och ser på?
Jag måste ha något allvarligt fel...
För samtidigt leker jag med döden själv...

4 kommentarer:

Zippo sa...

Jag vet inte, men vad jag vet är att du kommer få bra stunder igen, och vem vet, kanske längre och längre med tiden..

Vem är det du menar?

Stjärnsyster sa...

vad har hänt? snälla berätta vill bara hjälpa dig <3 Du får gärna ringa mig med.

E sa...

Detta har ingenting att göra med ditt blogginlägg men jag måste bara säga det ändå; din bloggdesign är så fruktansvärt vacker, det är verkligen en fröjd för ögat att se! Många kramar till dig <3

Frida sa...

Tack så mke! Jag har följt lite beskrivningar... men ändå ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...