lördag 20 februari 2010

Hjärt Scanning

Sen jag var inlagd har jag varit dålig på att blogga. Jag är nere i någon form av svacka. Har svårt att ta mig upp... Trots all energi det tar för mig för att försöka må psykiskt okej så har jag en envis feber och återkommande huvudvärk. Nu har jag också haft ont i magen de två senaste dagarna.
Tar det aldrig slut? (slut klagat).

Med ipren, hello kitty kudden och filt åkte jag idag ner med Lova till Kalmar. Hon skulle hjärtscannas. Aldrig något jag hört talas om förut. Men denna rasen kan visst ha svaga hjärtan och vi ville kolla så allt var okej innan det blir någon kull.
Lova tyckte väl det hela var mindre kul men allt såg iaf bra ut!

Är febern borta imorgon blir det balett! Hoppas hoppas hoppas!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...