fredag 12 februari 2010

Död Snö


(en bild säger mer än 1000 ord sägs det... Ja här har ni iaf två personer
med kroppskomplex och scialfobi som exponerar sig^^)


I dag gick jag upp ganska tidigt men sen blev det att jag låg och sov i soffan hela förmiddagen istället. ..
Sen när mamma kom hem var det till att bli effektiv!
För kl 15 skulle jag ju träffa Kjolle boy och ha film mys.
Kjolle valde film och det blev Död Snö. En norsk film där de sjöng om skor och bröllop mitt i splatte scenerna.
jag vet inte om filmen skulle vara läskig. Men den var iaf sjukt kul!
Gillar man filmer som braindead kan jag rekommendera den!
Vi fick oss många goda skratt.

Ikväll har jag packat och laddat mp3:n med massa bra låtar.
För imorgon ska jag ska till min lilla syster!!
Imorgon! Helt otroligt. Känns så bra att kunna skriva i morgon.
Jag hoppas inte det blir några förseningar med tåget på grund utav snön..
Cross your fingers for me

4 kommentarer:

Zippo sa...

Hoppas du får det kul i helgen!
Kramar <3

Anonym sa...

Tack för idag! <3 (eller igår)
Och lycka till nu till helgen, hoppas att den slår alla förväntningar!

Anonym sa...

Hej!

Jag är en tjej som heter Åsa. Jag har läst din blogg ett tag. Du skriver grymt bra, jag känner igen mig i det du skriver. Jag har också sett den filmen, jag tyckte den var förvirrande, jag blev helt skakig i hela kroppen, den gav mig ångest, jag skulle inte vilja se den igen. Men på något sätt så tyckte jag säkert den var lite okej eftersom jag satt kvar och kollade på hela filmen... men men smaken är olika.
Jag vill ge dig en stor kämparkram, och hoppas att det inte gör något att jag läser din blogg... jag känner igen mig som sagt. Var rädd om dig / www.sotigisprinsessa.blogg.se

Min blogg som jag skriver på....

stjärnsyster sa...

helgen kunde inte ha blivit mysigare. Men ensamheten är värre än värst nu när vi inte e tillsammans längre. Saknar dig. Du får komma precis när du vill, jag betalar! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...