lördag 6 februari 2010

Sjuk

Jaha så var man sjuk. Ligger med en sprängande huvudvärk och feber. Varför just nu?!
Hur ska jag nu hantera min ångest?
Magen bara växer. Ser gravid ut. Jag skojar inte. Till och med mamma kommenterade det!
Varför satte de den där sonden för? Varför dessa näringsdrycker? Jag vill inte vara så här fet.
Seriöst ångesten späs på dubbelt om.

Mitt första terapeut jag verkligen tycker om och trivs med. Som förstår mig. Är precis som om hon läser mina tankar ibland. Efter ett års tid så har jag nu gått och funderat på om jag inte ska försöka öppna mig lite. iaf berätta någonting
Men när jag träffade henne senast berättade hon att hon bara ska jobba mars ut. Att vi ska börja överlappa med min nya terapeut (som jag reda dömt ut utan att ge en chans...).
Så jag och L. kanske har 3ggr kvar.

Nu går allt åt skogen

2 kommentarer:

Zippo sa...

Krya på dig!
Du hittar andra vägar till att hantera den till slut!
Och nej, du är inte fet, jag säger vad jag tycker, och jag tycker inte du är fet.

Tråkigt det där med din terapeut, vet inte vad jag skall säga om det egentligen...
Så jävla tråkigt... :(

Men du, jag tror du fixar även detta!
Jag tror verkligen på dig! <3

Clara sa...

Försök ändå!! Försök öppna ändå!! Försök!!! Bara lite!
Jag förstår det är väldigt jobbigt att vara stor :S :( fast det är ju en övergående fas :) Gör ju inget om du är lite större än miniliten som du alltid är annars... desto gladare kommer du bli sen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...