torsdag 18 februari 2010

Ny Layout

Kände att det var dags för en förnyelse. Så ikväll har jag tagit tag i min blogg och ändrat layouten helt.
Ett stort tack till Emma som tagit bilderna och låter mig använda dem.

Förövrigt har febern kommit tillbaks. Den tar den lilla energi jag har. Så nu är jag helt utslagen.
Efter mitt samtal med min individdual terapeut idag har jag bara legat nerbäddad.
Hyrde filmen "Flickan" på vägen hem från henne. Mycket vacker film. Men deprimerande...
Men efter två riktigt ångestladdade dagar i rad så kan jag förstå min matthet och kanske också förklaringen till min feber? Kroppen kanske strejkar.
Så idag har jag accepterat det hela och faktiskt vilat.

Jag ska berätta om min resa till min lilla syster i Malmö med. Men tyvärr får det bli i ett senare inlägg. Skickar iaf lite styrkekramar till Dig<3
Känns som att det är någon form av massiv depression som dragit in över Sverige. Är iaf många i min närhet som drabbats. Önskar jag hade mer ork och kunde vara ett bättre stöd. Men ni ska veta att det går en tanke till er alla var dag.

over and out

2 kommentarer:

Jessica sa...

Detsamma hjärtat. *skickar lite värme i all iskallhet*

Elin sa...

Tack Jessica <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...