onsdag 3 februari 2010

skottning

Igår orkade jag aldrig få och lägga mig. Jag drog filten över mig i soffan och sov där. Struntade i att borsta tänderna eller ta på mig pyjamas.
Såg ingen menig i det...
Det blev inte många timmar sömn i natt.
Så imorse gick jag ut och skottade bort den ca 30cm blötsnön från vår uppfart. När jag var klar med vår tomt tog jag framför brevlådorna. När det var klart tog jag längs med ett staket de brukar parkera bilar. Sen så började jag skotta gatan för våran väg är inte så hög prioriterad.
Sen avslutade jag med att skotta upp en gångväg till mina grannar.
Som båda ha svårt för att skotta snö på grund utav värk och skada.
Sen var min kropp slut.
Gick in och tog en varm dusch.
Nu har jag ätit min ½dl fiberberikade havregryn. Bara medicinerna kvar.
Jag kanske skriver en rad ikväll om hur dagen gått.

over and out

5 kommentarer:

Zippo sa...

Åh SATAN vad du är duktig!
Ta åt dig många creds av det för att du gör något sådan, speciellt om du mår skit och inte gör något dumt!

Jag är stolt över dig skall du veta <3

Rebecca sa...

Ojojoj det var skillat!

Du har förresten fått en award :)

Johan sa...

Du är så stark som kämpar så!
Håller med Jonas, många creds!
Du kommer segra, visa dem bara!

Emelie sa...

Duktigt att skotta så mycket! Jag skulle aldrig orka

Ida sa...

Oj shit så duktig du varit! Jag är helt slut efter att ha skottat min bro :S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...