lördag 16 oktober 2010

Bubbla

Det känns som om jag är i en bubbla.
Jag hänger inte med. Allt går så fort det bara snurrar. Gör mig illamående.
Det är lite som när man drömmer, att man försöker springa i kapp en boll. Men man bara snubblar och det går inte att få upp någon fart.
Min hjärnan hänger verkligen inte med.
När jag spelade DS i går gick det mindre bra. Jag spelar Proffessor Layton and Pandora's Box. Det är det andra Proffessor Layton spelet jag spelar. Spelen är uppbyggda på samma sätt. Är ett form av pussel spel. Även om jag spelat dem mycket så gick det jätte segt fram i går.
Jag har svårt att veta vad jag känner och vad jag vill.
Jag hoppas det går hål på bubblan snart...


1 kommentar:

Johan sa...

Hoppas att imorgon blir en bättre dag, sånt här med bubblor och annat kletigt är för jobbigt!
Det har vänt nu Elin, det såg jag på dina ögon i torsdags, har inte sett dem skina så på så länge! Du är på väg upp nu :)
Kramar om!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...