måndag 11 oktober 2010

Tearing up

Jag har alltid tyckt illa om att gråta. Vet inte om det är att jag känner mig svag och utlämnad.
De få gånger jag vill gråta. Då det känns som om man explodera om man inte gör det. Då går det bara inte.
Men de senaste veckorna har jag haft lättare att släppa efter och faktiskt våga gråta. I dag så kollade jag på bildspelet som Jessica gjort, som visades på Louise begravning. Jag har inte vågat kolla på det för att jag vet att jag kommer att gråta. Men idag satte jag in skivan och kollade på det. Jag lät tårana rulla nerför kinderna.
Vad jag saknar Dig Louise!
Kan det vara så att jag har börjat gå i rätt riktning. Att jag faktiskt börja våga känna efter och släppa fram och visa mina känslor?

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Jag tycker definitivt det går åt rätt riktning om du faktist släpper fram dina känslor! kämpa vidare:)

SV: Hehe. Vad för ljudböcker lyssnar du på?
Åh men vad bra, fortsätt läsa ordentligt då tycker jag;)

Massor av kramar<3

Jessica sa...

Jag saknar henne också något så enormt! jag har inte heller tittat på bildspelet... Och jag saknar dig också Elin! <3 Kämpa på sweetiepie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...