torsdag 14 oktober 2010

Snöbär


I dag träffade jag Johan. Vi tog en fika och sen gick vi en härlig runda.
I dag är en bättre dag och det är skönt.

Jag funderar på att lägga ner dansen... Iaf denna terminen, se hur det känns.
Jag har kommit efter så nu på grund utav insättningen av den nya medicinen som gjorde mig helt konstig.
När nästan alla i den "bästa" gruppen slutade, så är vi den i stället... Allt är mer seriöst och det är mer avancerat. Det var inte riktigt vad jag var ute efter.
Sen är jag kanske lite mesig. Men jag är äldst och det är inte kul... De andra pratar om knäppa lärare och klassfester. Jag har nada att bidra med och man blir automatiskt lite utanför.
Men jag vet inte för samtidigt älskar jag att dansa.
Hur ska jag göra?

1 kommentar:

Clara sa...

hehe du är inte knäpp! Jag la ju ner gymnastiken mycket före dig!
Och jag hade aldrig vågat gå och dansa med massa sådana där :P hade känt mig heeeeeelt fel! Så jag är imponerad av dig att du gjort det! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...