fredag 8 oktober 2010

Mys!

I dag efter jag träffat min terapeut S. på morgonen, som för överigt gick riktigt bra, gick jag hem och la mig och kollade på ANTM. I'm addicted I know^^
När jag ligger där hoppar först min lilla tuss Lova upp i sängen och kryper in under filten med mig och lägger sig och sover. Efter en liten stund kom också den annars väldigt reserverade Ängla och la sig hos mig. Var super mys!


Jag känner redan skillnad på humöret av den nya medicinen efter bara tre veckor. Så sjukt skönt!
Nu är jag på G!



(Gammal bild på mig och Lova)

2 kommentarer:

Clara sa...

Aaaaw!! Jag hade med velat kunna ha katter :( Sjuuukt mysigt!
Jag drömmer om det och ibland tror jag att jag ser nån mitt på ljusan dag :P

Jessica sa...

Åh, vad mysigt!
Själv bakar jag cupcakes ikväll, ganska mysigt det också. :)
Saknar dig hjärtat mitt... <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...