tisdag 19 oktober 2010

te väder

Jag känner mig helt tom i huvudet samtidigt som det är helt fullt av tankar, minnen och känslor.
Jag vet inte riktigt vad det är som rör sig i huvudet. Mest gammalt. Sådant som inte riktigt vill släppa taget.

I natt sov jag riktigt dåligt. Legat vaken mycket. Sen mardrömmar på det. Pallar inte ta mina natt mediciner för jag blir så "bakis" på dem... Men jag tror jag sover bättre i natt.
I dag har jag varit super aktiv och varit runt över allt känns det som. Först så träffade jag min terapeut och handläggare på försäkringskassan. Vi gick till två personer som jobbar på RoCK (rehabilitering och choaching). Vi pratade om min framtid. Vad jag har för mål osv. Tror de kan bli jätte bra!
Sen så har jag varit på infektion också och träffat min läkare. Jag går på utredning där om varför jag får återkommande skum feber. De tog lite prover så ska jag tbx dit igen. De har hållit på i 1,5 år nu och de hittar ingenting. Men men det fixar väl sig.

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen.
Perfekt film väder! Så nu blir det att tända ljus, sätta på lite te och välja ut någon bra film.

1 kommentar:

Sesolen sa...

Hoppas läkarna hittar något snart , det är ju inte okej att behöva gå o få feber hela tiden!

Hoppas din kväll blev mysig. :)
Hör av dej när du kan dricka kaffe. :)
Bamse Kram <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...