onsdag 24 november 2010

ångestframkallande snö

I dag kom årets först snö här nere. Det drar i gång en del tankar.
Både positiva och negativa. Men det är alltid de negativa som är starkast...
Förra året när första snön kom var jag inlagd.
Det blev en längre tid som jag låg inne och fick kämpa som bara den.
Nyår spenderades på PIVA då de inte kunde ha kvar mig på avdelningen av olika själ... Jag hatar nyår men jag tvivlar på att årets nyår kan bli sämre.
Jag känner på mig enda nere från tårna att 2011 blir mitt år.
Nu äntligen ska jag börja leva!

3 kommentarer:

Clara sa...

wiee wiee :D :D
Ska svara på ditt sms snart! jag är så sämst sölig bara!!!

Alvida sa...

Jag är så glad för din skull Elin.
Och stolt över dig att du kommit såhär långt! År 2011 blir absolut ditt år! <3

Johan sa...

År 2011 kommer att bli ditt år! :)
Du är så stark!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...