fredag 26 november 2010

Vinter?

När snön kom så plötsligt så frågade jag mig. Är hösten slut nu? Om den är det räknas det som vinter nu? Men om den här snön tinar återgår det då till höst igen?

I dag så har jag klippt mig. Super skönt att bli av med allt de slitna och få till färgerna igen. Typiskt bara att när håret äntligen börjar bli lite långt är det dags att klippa sig...

Efter jag klippt mig så tänkte jag gå en liten foto runda. Gick ner mot havet men blåste så sjukt kallt så jag vände stegen in mot stan igen. Jag fotade bara lite på vägen hem men trots fingervantarna så frös fingrarna nästintill is.
Väl hemma så tog det inte lång tid för mig att somna. Vaknar 1,5h senare och inser att jag har feber. Igen.
Så nu blir det bara mys resten av kvällen. Pyjamasen är redan på och så fort jag har fått iväg det här tänker jag sätta på lite te.
På spotify spelas myslistan. Just nu Moby- Porcelain.
(En låt som jag fick dansa modern inför publik en gång då vi bara skulle improvisera. Riktigt kul).

Absoluta myslåtarna:
1. Placebo- Follow the cops back home
2. Kent- 747
3.
Lars Winnerbäck- Faller

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...