torsdag 11 november 2010

PressPunkten?

I helgen var det "allahelgonahelg" jag var både förbi Louise och Rebecca. Tände ljus och la en blomma. Många starka minnen väcktes. Hur kan livet vara så orättvist?!
Men jag är i alla fall övertygad om att båda två har det bra nu.

Mått lite sådär fysiskt. Jobbig huvudvärk och feber. Men börjar må bättre nu.
De på RoCK har hittat en sysselsättning åt mig. Jag ska vara på en tidning som heter presspunkten. Man fick jobba med både fotto, layout och själva innehållet. Låter kanske kul. Grejen är bara den, förlåt det här låter kanske otroligt elakt men så jag känner, att det är bara udda utstötta människor där. Jag försöker jobba mig ut mot det friska. Det här känns bara som ett steg i fel riktning... Men jag klarade inte av att säga det när jag satt där.. Jag sa snällt att jag ska prova på och att vi ses på onsdag.
Helst skulle jag vilja studera på distans. Jag och min handläggare M. från RoCK var till arbetsförmedlingen förra veckan och pratade med någon studievägledare. Gav mig inte så mycket men han var väldigt trevlig iaf^^
Ska söka vidare och se om jag inte hittar något som skulle passa!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...