torsdag 18 november 2010

Retard 75mg

Jag har svårt att formulera mig när jag skriver. Få ut det jag vill på rätt sett. Det kommer upp någon form av spärr i huvudet.
I förgår började jag skriva ett långt inlägg. Men det kändes inte bara rätt. Får se om jag sätter mig och försöker skriva om samma ämne igen en annan dag.

OMFG jag har fått hem mina mediciner!!! Är en sådan sjuk känsla. Tänk att de litar så pass på mig nu att jag får ha hand om dem själv. Första gången ever som jag får det!
Samma kväll som jag fått dem satte jag mig och delade tre dosetter. Sen organiserade jag mina mediciner och skrev en delningslista som jag satte upp.
Känner mig starkare än någonsin!

1 kommentar:

Sesolen sa...

Underbart fina! <3 Du är så jävla duktig och såå stark!!!! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...