måndag 11 juni 2012

3 år sen Louise fick sina vingar

Jag har beställt en jätte fin långarmada klänning från Nellys som jag ska ha på Jonathans lillebrors student på onsdag.
Men nu har jag fått mail att den blivit restnoterad och troligtvis inte hinner komma.
Så fick komma upp med en plan B.


I dag har jag haft en jätte bra dag. Jag har ätit glass på glassiären och gått på stan med Clara. Vi köpte lika dana klänningar bortsett från att min är mörkblå och hennes röd. Super fina!
Jag har skrattat mycket och haft riktigt kul.



Men det känns fel att jag har haft det så bra i dag.
I dag är det 3 år sedan Louise gick bort. Jag borde ligga hemma med nerdragna persienner och gråta. Men nej jag matar småfåglar med rån och mumsar glass i solen.
Men samtidigt tror jag nej jag vet att Louise skulle vilja att jag har kul och lever livet!
Jag sörjer inte mindre eller saknar henne mindre för att jag har haft en bra dag.

Nu tänkte jag sätta på lite te-vatten och hoppa i min rosa fluffiga Hello Kitty morgonrock och kolla på tv.

Älskade Louise jag saknar dig och jag önskar du hade kunnat vara med mig i dag och delat på den där glassen... När jag om 80år kommer till dig i himlen får vi ta igen den och många fler!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...