fredag 1 juni 2012

Tapeter

I dag är jag lite halv sjuk sådär. febrig huvudvärk och ont i halsen. Men det börjar kännas bättre efter att legat nerbäddad i soffan hela dagen.

Har pysslat lite i dagarna och lagt över 400:- på klistermärken, band och papper. Synd att mycket av materialet ska vara så dyrt. Men med åren så har jag samlat på mig väldigt mycket och det är roligt att ha mycket att välja på när man sitter och pysslar!
Hittat en super fin tapet till mitt pysselrum som jag ska beställa. Dock är den väldigt dyr för en skrubb så det får bli en liten fondvägg.
Vi har ÄNTLIGEN bestämt oss för en fond till vardagsrummet med! Oj vad vi har letat. Det är inte riktigt vad jag hade i huvudet men den är helt okej och nu orkar jag inte leta mer. Vill få det klart.



3 kommentarer:

Clara sa...

1. Länken till fondtapeten funkar inte (den andra) jag blir knääääääppt nyfiken!! :D

2. Andra tapeten (första :P) ser asnice ut! Blir nog ganska lagom med fond med!

3. Kan man inte få provbitar av tapet i affären kom jag på... och kan man inte pyssla med det? När ni ändå kollar tänker jag :P hihi

4. Alltså studentkorten... kan man fan få köpa två sånna!! Vad skulle du vilja ha för två? Eller är det ens möjligt?

Elin sa...

1. Tack för att du sa det för nu är det fixat!

2. Jo det kan nog bli det :)

3. Jag har en liten provbit som ligger bland mina pysselpapper! Man får annars köpa en provbit...

4. Klart du kan få köpa! Du kan få dem för materialkostnaden som ligger på typ 20:- st. Vill du ha med prickar eller hjärtan? Jag ska ge det ena till en tjej och det andra till en kille ^_^

Clara sa...

Ååååh! Alltså... tror du att du skulle hinna med det till 11e? Hoppas hoppas! Jag förstår dock om det inte går pga sjukdom osv :/

Jag vill ha likadant för jag ska med ge till en kille och en tjej!! :)

Nu ska jag titta på tapeten :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...