lördag 16 juni 2012

not @ DREAMHACK

Denna sommaren blev det inget DH. Känns tråkigt men vi laddar inför vintern i stället och då hoppas jag de kommit upp med någon pvp variant i Diablo. Hade varit kul!
+ att då bara ska jag ha uppgraderat datorn med.
Kommer massa saker i mellan hela tiden jag lägger pengarna på.

Jontes bror tog studenten i onsdags! Hade jätte kul och sprang över stan i klackskor så jag har skoskav nu^^
I dag har jag varit hemma hos mamma och pappa. Även mormor och morfar var där! Vi har grillat och haft riktigt mys.
Känns faktiskt som sommar på riktigt nu. Dock har jag inte badat än. Blivit lite badkruka...

I morgon blir det städ och tvätta dag. Ååå vad de dagarna är roliga. Men nu är det mycket tussar i hörnen så det behövs^^

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...