onsdag 27 juni 2012

Skellefteå


Bilder från när jag var i stugan 2010.
Jag hoppas man kan få lite färg detta året med^^



Alltid otroligt vackra solnedgångar!


I morgon 05.10 hämtar pappa mig för att köra mig till flygplatsen så jag kan ta morgon flyget upp till härliga Skellefteå. Där ska jag spendera 10 dagar med släkt och vänner och bara ha det riktigt bra!
Väskan är stort sett färdigpackad så nu ska jag hoppa in i duschen och försöka slappna av lite. Känt mig så stressad i dag.
Var mycket att göra på "To do list"
* Hämta ut paket på posten
*Lämna sommar blomma till de två som haft hand om mig på praktiken
* Låna bok på biblioteket (Cirkeln av Mats Sandberg och Sara Bergmark Elfgren)
* Köpa elit choklad och Rosenbom te åt min faster och hennes man som jag ska bo hos
* packa
* fixa ljudböcker
* tvätta
* Lova
* fixa biljett till Winnerbäck
osv osv...
Så sprungit runt hela dagen.

Lova var till veterinären i dag och fick sin årliga spruta mot katt-pest. Hon var jätte duktig och var helt stilla när hon fick sprutan men fräste till lite. När hon var klar hoppade hon själv ner från bordet och gick in i transportburen och la sig där medan vi pratade klart och fixade med hennes vaccinationskort.
Hon hade fått lite tandsten så nu har jag köpt en mini tandborste och tandkräm med fisksmak.

BTW! Lär inte bli mycket uppdaterande då mitt trådlösa internet inte fungerar ute i stugan där jag till mestadels kommer befinna mig. Lappisen åker med och är jag inne i stan kanske jag passar på och slänger upp lite bilder och berätta vad jag hittar på.


Jaha nehe den där duschen nu kanske!

1 kommentar:

Unknown sa...

borstar också katternas tänder med tandkrämen med fisksmak :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...