söndag 12 juni 2011

Gryffindor

Nu har jag börjat min kurs om Harry Potter.
De delade in alla i olika grupper och jag tillhör Gryffindor!
Det verkar vara roliga och inte allt för krävande uppgifter så det här ska jag nog klara av.
Vi har egentligen bara två uppgifter kan man säga. Den lite mindre ska vi välja ut en karaktär och skriva om. Den lite större uppgiften får man välja själv och jag tror allt att jag har bestämt mig vad jag ska ska skriva om!
Vi får väl se hur det här ska gå^^

I fredags så var jag ute och åt med Clara och våra mammor och deras vän. Efteråt gick vi till varmbadhuset.
Jag och Clara träffas inte så ofta längre. Då hon studerar i Växjö och har pojkvän uppe i Umeå är hon borta mycket. Men när vi träffas är det som om vi sågs senast dagen innan.
Vi hade riktigt kul i fredags!
Vi satt ihop eget konstsim program som inte går av för hackor och lät vi som delfiner fick vi choklad och jordgubbar.
Snacka om att vi är lätt roade^^

I dag ska jag med mamma och pappa till brunnsparken. Det är toppen väder så ska bli riktigt skönt! Tänkte ta med mig kameran och fota lite också.
Jag har tagit en hel del bilder under våren men inte lagt upp någonting så får väl ta tag i det snart.

BTW, Mina kattungar bruka krypa in under badkaret men i morse så var kattmamman Lova där. Förstår inte hur hon kunde ta sig in där!

Nehe nu ska jag hoppa in i duschen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kursen låter u så himla kul! Jag är ett Harry Potter Freak och skulle definitivt läsa den kursen :)

Kramar Mia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...