torsdag 16 juni 2011

Plugg vs Spindelharpan

I går kväll var jag hemma hos Julia på examen middag.
Kan inte förstå hur tiden har kunnat gå så fort. Efter sommaren börjar hon gymnasiet!
Hur som helst var det super trevligt i går och sjukt god buffé.

I dag ska hela familjen Tuss till veterinären och få sprutor. Första gången småttingarna ska åka bil men ska nog gå bra.

Jag har börjat med min första uppgift i Harry Potter kursen. Sitter redan lite fast... Första uppgiften går ut på att man ska skriva lite vad Harry Potter haft för inflytande i livet. Får som inte ihop tillräckligt mycket tycker jag.
Men men sitter här och multitaskar plugg, serier, spindelharpan, bloggning och allmänt surfande så sitter jag bara här ett tag till borde jag snart bli klar med uppgiften och kan skicka in den.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...