torsdag 2 juni 2011

Trapalanda

Det har varit ovanligt kämpigt ett tag men nu har det vänt!
Det känns som om det har varit otroligt mycket som har pågått men nu börjar allt äntligen falla på plats.
Det är irriterande att många småsaker kan göra mig så stressad...
Nu har jag förberett allt inför min kurs som börjar nästa vecka. Jag har anmält mig, läst all utgiven information, varit på biblioteket och lånat och beställt böcker.
Jag har också gjort mina psyk läxor och läst i "självkänsla nu" boken och alla 3 psykmöten är avklarade för denna veckan!
Jag har även fått tid till kroppskännedomen.
Så mycket små fix som är klart!

Jag pratade lite med Jonas och fick reda på att 2 hästar i stallet hade gått bort...
Peppe och Pysen.
Men nu har de det bra i Trapalanda.
Saknar verkligen stallet och ska nog försöka ta mig dit nu när saker och ting har börjat fixa sig.



<- Jag är ute och kör Pysen

Jonas på Peppe när vi var ute och red ->

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...