tisdag 14 februari 2012

alla hjärtans dag


Vid kl 20.00 när äntligen hemma började tog jag tag i att börja packa min väska.
Men det går väl sådär. Jag hamnade i soffan under House med efterrätt och lite godis.
Nu sitter jag här. Men väskan är väl näst in till färdigpackad nu.


I dag har jag haft en riktigt mysig dag. Fick frukost på sängen, röda rosor och ett gulligt kort.
Vi lagade sedan en sjukt god tre rätters som vi avnjöt i kväll med en flaska vitt.
Jonte är sjuk och jag är lite hängig. Vi håller tradition uppe. Förra året låg vi nerbäddade.
Jag i en riktigt influensa och Jonathan körtelfeber, som jag lyckades smitta han med.
Hade det i högstadiet och har man en gång haft det bär man alltid på viruset. Så när jag blev så sjuk utsöndrade jag de där viruspartiklarna och smittade Jonte.

Nu packa klart sen film innan det är dags att krypa ner.


Glad alla hjärtans dag alla fina.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...