onsdag 8 februari 2012

I går kväll blev det jobbigt. Tankarna kom över mig. Saker man gjort som man ångrar.
Men det var då och nu är nu.
Alla gör vi misstag.

Sitter och letar inspiration till mitt pysselrum och kom över denna underbara blogg.
Nu vill jag måla, fota och pyssla i massor!

Litet tips på snygga tryck på kläder och väskor.
Hittar mycket jag vill ha men inte riktigt aktuellt just nu.
Måste spara så jag kan uppdatera datorn. Sen vill jag köpa ett nytt objektiv också...
Är det någon som känner för att ge mig ett canon EF 70-200/ 2,8L IS II USM så tar jag gärna i mot det.

I dag var Jontes mamma och mormor på lite fika. Sen hamnade jag här. Blir nog mest att ta det lugnt i dag. Eller ska man våga ta sig till simhallen och simma ett par längder?
Hade varit sjukt skönt!

1 kommentar:

Helena, Craft and Creativity sa...

Åh, tack för dina snälla ord! Och tack för länken! :-)

Jag såg att du varit och sett Anna Ternheim. Hon är fantastisk, tycker jag!

Ha en fin dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...