måndag 6 februari 2012

Anna Ternheim

I går kväll var jag på konsert och såg Anna Ternheim.
Första gången jag såg henne var hösten 05 (tror jag) och oj vilken utveckling hon har gjort! Från att stå och tittat ner och låta håret skymma ansiktet till att springa runt på scenen och skämta.
Var absolut en av de mysigaste konserterna jag varit på och jag vet inte hur många gånger jag rös.
Tog lite bilder och tänkte lägga upp några sen men har inte lagt över dem än.

I dag har vi tvättat hela dagen. Vi har bakat bröd och kokat soppa. Riktigt husliga med andra ord.
Jag känner mig smått off så tror jag ska stänga ner datorn och försöka fokusera lite på mig själv, innan man halka iväg och må dåligt. Går ju så fort nerför!
Man ska vara uppmärksam och ta hand om sig själv tidigt. Är så mycket lättare på alla sätt då.
Tog tid och mycket slit för mig att lära känna av sånt här och veta vad jag skulle göra.

Kanske kolla på en film och äta lite fruktsallad?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...