torsdag 2 februari 2012

kvälls- inspiration

Hög måste-ha-faktor till mitt pysselrum! Dock väldigt dyr...
uten.silo. 1
Finns i olika färger och går att beställa på rum21.se för 2480:-


Hur söt är inte den här brandvarnaren?
Chick-a-Dee
Finns i olika färger och går att beställa på designista.se för 495:-



Tror jag ska börja kolla lite mer på begagnade möbler. Går att göra så otroligt mycket med färg och tapet! Man kan få något riktigt personligt och komma undan billigt.
Sen önskar jag att vi bodde i en insatslägenhet. Känns lite onödigt att lägga pengar på att göra mycket på själva lägenheten. Blir att man fixar väggarna men inte så mycket mer och jag som vill så mycket!

1 kommentar:

Linda sa...

Den översta vill jag också ha, men liiiite väl dyr!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...