tisdag 14 februari 2012

Resfeber

Jag har inte riktigt förstått att jag ska åka på onsdag. Åka och vara borta i 16 dagar.
Hur ska detta gå?
Jag och mamma ska åka till Thailand.
När jag mådde som sämst, var inlagd och hade dropp och sond och hade vak för allt dumt jag gjorde, bestämde vi att när jag varit skadefri i sex hela månader ska jag få bestämma någonstans jag vill åka.
Nu har jag varit skadefri i nästan 1år och 3 månader.
Det har tagit tid att planera och så ville vi åka när det är säsong och nu blir det äntligen av!

Jag är riktigt nervös. Trots både nattmedicinen och stesolid somnade jag vid 4 tiden i går.
Nu ligger jag klarvaken i sängen och tankarna far runt i huvudet på mig.
Det jobbigaste kommer vara att vara ifrån Jonathan så länge.

I dag var jag till biblioteket och lånade böcker. Bilbo av J.R.R Tolkien och Låt de gamla drömmarna dö av John Ajvide Lindqvist. De böckerna jag hade tänkt låna var utlånade.
Men Bilbo var det flera år sedan jag läste och den sistnämnda är en novellsamling som Ajvide Lindqvist gav ut förra året som jag inte har läst än, så det blev bra ändå. Jag köpte även stödstrumpor till den långa flygresan, handsprit och så hämtade jag ut mediciner.
Men jag har inte börjat packa än.
Får ta tag i det i morgon.

Nu blir det att göra ett riktigt försök att försöka sova.
Natti

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...