måndag 12 mars 2012

Bra dag!

I dag började jag dagen med att springa en liten runda. Det var riktigt tungt!
Men ska minsann jobba upp min kondition igen. Lugnt och sansat dock.

Efter jag duschat så gick jag och Jonte till vårat favorit fik. Alltid lika mysigt!
Efter gick vi till Telenor för jag skulle förnya mitt abonnemang. Kom hem med en billigare månadskostnad och en iPhone 4s.
Lagt undan en super snygg vit converse väska också. Får se om jag inte klipper till i morgon efter jag varit på praktiken!
När jag kom hem beställde jag även Tintin boxen! Hade rabatt på cdon och så var den redan nedsatt. Ett riktigt kap blev det.

Nu ska jag parkera mig i soffan för resten av denna kväll. Bara hämta upp det sista i tvättstugan först.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...