lördag 3 mars 2012

Borta bra men Hemma bäst!

Resan hem gick jätte bra. Vi gick upp 3.30 för att checka ut och ta flygbussen. Var nojjig över mina mediciner i tullen men de sa ingenting. Flyget hem tog drygt 13h då vi mellanlandade i Dubai. Väl i Sverige tog det ytligare 6h innan jag var hemma. Vi missade flygbussen till tåg stationen då det tog över en timme att få våra väskor. Vi tog en taxi i stället för att hinna med ett tidigare tåg och håll i hatten tåget hade inga förseningar. Pappa kom och hämtade oss 8mil hemifrån då det var buss sista biten och det orkade inte jag och mamma med. Här är några bilder från idag. Bilder från resan kommer senare då mamma har kameran.


Såhär Lycklig är jag när jag är hemma hos min Jonte igen!


Gjorde både manikyr och pedikyr sista dagen!
(sitter på skrivbordet för där är det vit bakgrund och bra ljus för ego bilder.)


Fotade massa ego bilder haha. Här är en.


Fika på Waynes och promenad i vårsolen.

Snart ska vi göra ryggfilé, potatisgratäng och rödvins sås med chokladmousse till efterrätt. Mums! Thaimat i all ära men det slår ändå inte min och Jontes mat!
Ska berätta mer om resan sen. Kommer väl med bilderna.

1 kommentar:

Clara sa...

Ååååååh!!! Första bilden var sjukt söt och de andra sjukt snygga!! Snygga tår! :D Ska bli kul att se bilder från thailand med :D :D
Lät som god mat med! Mysigt att ha någon att dela det med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...