onsdag 7 mars 2012

Hyper

Blev magsjuk några dagar i Thailand men fick dunder tabletterna av läkaren på hotellet. Men jag undrar vad det var i dem egentligen för hjälp vad jag är i gång sen jag kom hem!
Jag har städat lägenheten, bakat bullar och sockerkaka, diskat och lagat mat, varit till affären (gärna två ggr om dagen då jag glömmer saker trots lista), lagat mina vantar, praktiserat, tvättat, packat upp, fixat blommorna, spelat n64, varit ut på årets första löparrunda, styrk tränat, gått promenader varje dag ofta med kameran osv osv. Sen vaknar jag av mig själv strax efter kl8. Känner nästan inte igen mig själv!
I dag var jag till kupan och shoppade loss för 38:- haha. Ska göra lite vårmysigt med nya ljuslyktor och blommor.



Här kommer lite bilder från veckan.

Det finns ett napp- träd i skogen.






Nehe gå och baka kolakakor nu kanske?

3 kommentarer:

Clara sa...

Shit va härligt!! :) Jag önskar jag med hade massa energi! Jag är mest trött hela tiden :( så ledsamt! Jag vill ha ork att göra en massa saker!!

Har det gått bra på praktiken annars? :D

Fina bilder med, speciellt svanarna, en traditionell bild men som blev riktigt bra! Så jämt och snyggt hjärta och snyggt att de är så nära! Eller hmm, är det en och samma som du växlat? För de är ju helt lika såg jag nu? :P

Elin sa...

Ja det är sjukt härligt att orka och vilja göra saker! Innan försökte jag komma upp ur sängen innan kl14. Då åt jag frukost och sen somnade jag bara i soffan igen..
Jätte tråkigt :( Mår man inget bra av!

Det går bra tycker jag! De två som jobbar på min avdelning är jätte snälla och nu har jag börjat lära mig namnen på barnen och lite sådär. Börjat komma in i det lite :) Känns jätte kul att göra något "riktigt".

Tack! Ja jo jag kanske har fuskat lite med den...

Hoffen sa...

O vad härligt! Jag tror du behövde den här resan. Jag är så glad för din skull :)Bamsekram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...