lördag 10 mars 2012

Happy Birthday to me!


I torsdags fyllde jag 24år. Men jag hade praktiken och Jonte jobbade så vi har firat mig i dag istället.
Fick iförsig frukost på sängen och så tog vi en fika på stan innan jag började!

Men i dag var mormor och morfar och mamma och pappa här på fika och så fick jag lite paket.
Jag fick biljätter till Kent i sommar, Donkey Kong till nintendo 64 och kvittot belat på IKEA när jag ska köpa möblerna till pysselrummet.
Sen fick jag även Mobergs kokbok, ett smycke till mitt Thomas Sabo armband och halsband, en skål och ett litet kitt med akvarellfärger, penslar och papper!
Fick även super fina tulpaner!!

Nästa år blir jag 25 hjälp!

1 kommentar:

Sesolen sa...

nej men har du fyllt år, stort jättegrattis i efterskott gumman!
kramar <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...