torsdag 22 april 2010

Bergodalbana

Känns som om jag sprungit runt som en tok de senaste dagarna.
Men det bara kryper i hela kroppen på mig. Får inte träna denna veckan. Hur tusan ska jag klara av detta?! Idag blir nog allt min sista vilodag...

Idag tog jag äntligen tag i mig själv och gick bort till vårdcentralen för att plocka stygn. Lovat Zippo att inte ta dem själv som jag annars brukar...
Men iaf jag får en tid på en gång. Kommer in och tar av mig min jacka. Jag får lägga upp min arm. Jag har en del ärr på armarna men sköterskan undrar om jag tagit bort en tatuering och att det är därför jag fått sy.
Ursäkta jag vet att jag är udda men jag tyckte detta var ganska så komiskt.

Just nu har jag tvättstugan. Jag råkade visst ta fel på en timme. Jag undrade varför inte de innan mig stängt av och tagit ut sin tvätt från torktumlaren och torkskåpet.
När jag kommer ner lite senare för att byta maskiner så står en utanför och säger att det är hennes tvätt tid och att hon vill ha sin tvätt.
Fy tusan vad dum jag kände mig... Fattar inte hur en sån här situation kan trigga mig så.
Fan.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...