söndag 18 april 2010

Update

Internet har varit nerlagt så inte kunnat uppdatera. Det går tydligen inte att kommentera längre på min blogg och jag kan noll om kodning. Försökt att fixa problemet men det gick inte så bra^^
Får ringa in min egna lilla dator expert Zippo!

Hela veckan har jag sprungit från aktivitet till aktivitet inte hunnit stanna upp och vila en enda gång.
Har inte velat. Jag springer springer allt jag kan för att fly undan ångesten.
Men läste precis ett blogg inlägg som Jessica har skrivit. Hon är så stark den tjejen.
Jag ska försöka som hon stanna kvar i ångesten, jag ska försöka sluta fly.

I torsdags; var jag som sagt i stallet i 10h. Jag red en stor nordsvensk på 800kg vid namn Karto. Han tyckte det var kul med en ny ryttare och testade mig endel. När vi kom tillbaka var nog jag tröttare än han. Men kul var det att sitta upp sadeln igen!
Jag och Jonas pysslade med unghästarna som håller på att ridas in. Han satt upp på en för första gången! Vi smörjde träns och sadlar och hjälpte till med ponnygruppen. En riktigt hästdag med andra ord!

I frdags; tog jag och A. bussen ut till ett naturreservat vid havet med 2 hundar. Hon var hundvakt åt en kompis sen har hon ju sin egna lilla filur med. Var toppen väder! Vi gick förbi mitt gamla stall där Fame var stallad. Åh vad jag saknar den hästen...
Senare kom Johan förbi en stund.

I går; så hade vi en liten dansuppvisning. Förträningen var kaos men sen när det var dags så gick det faktiskt helt okej för allihopa!
Zippo kom och fottade.
Var ute och sprang ed bror min efter jag duschat så gick jag över till han och hans S. vi åt god mat skrattade och hade det bara mysigt. S. gick lös på flugorna haha det var kul!
Sen klippte hon mig. Mitt hår var väldigt slitet så det var behövligt!
Efter jag varit där gick jag hem till Zippo där även F. var. Vi satt och pratade och hade det trevligt. Men sen var det dags för mig att komma i säng humöret hade börjat bubbla över. Zippo följde mig till dörren så jag slapp gå hem själv i natten.
Han är en sann hjälteman.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...