söndag 5 september 2010

always think positive...

I dag ska jag skriva ett inlägg med endast positiva saker!

I går var jag på födelsedags fest hos vackra Maria. Riktigt kul var det!!
Jag kände inte direkt någon, men var social i alla fall.
Blev sådär lagom påverkad med. När jag tappat känseln i näsan ska jag börja ta det lite lugnt och det gjorde jag!
Success.

Dansen har kommit i gång på riktigt igen efter sommarträningen.
Blir må-tor och så baletten på söndagar. Bara teknik på torsdagar. Jag är pepp!
Vi brukar ha en stor vår- uppvisning och så en del små. Men nu verkar det som att iaf våran grupp och kanske någon till ska ha en nu i höst. Kan bli kul.

Jag har börjat använda min stationära dator som bara stått sen jag åkte till USA. Det är nice! Saknat den.

Jag har börjat komma en liten bit på vägen i mitt sparande till min kamera.
Ska köpa en canon 550D. Kan knappt vänta!!

Jag har kommit igång och börjat pyssla lite igen. Nu när jag börjat skolan så hoppas jag att jag även kommer börja måla och teckna igen! Känner att jag börjar få mer inspiration och lust igen.

Jag sover betydligt bättre om nätterna. Jag tar i stort sett aldrig mina natt mediciner. Jag somnar fort på kvällen och jag vaknar inte stup i kvarten.
Visst jag har mardrömmar men jag somnar oftast fort om igen.

Jag började spela lite guitar hero i somras och klarade för typ en vecka sedan en låt med medium på 100% . Det var coolt då jag inte spelat mycket!

Nu kommer jag inte på så mycket mer utan avsluta här innan negativa tankar kommer in :P

4 kommentarer:

Lotta sa...

Fin blogg :)

Elin sa...

Tack Lotta :)

Sesolen sa...

Så glad att du kom i lördags. Du är en alldeles underbar människa! Glöm aldrig det!
Du kämpar och du är så jäkla duktig.
Massa kramar <3

Emilia sa...

Åh va kul att höra! :D *kram!*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...