fredag 3 september 2010

Jag har egentligen inte tid att sitta här. Startade datorn enbart för att stätta igång spotify.
Men som vanligt har jag en förmåga att fastna här.

Det är mycket tankar som snurrar i huvudet just nu.
Mycket som rör sig kring maten. Tankar som ger mig panik-känslor. Varför ska det vara så?
Jag förstår mig inte på mig själv, detta liv, denna värld.
Varför ska allt vara så otroligt komplicerat för. Eller är det så att man kanske själv krånglar till det.
Jag vet ärligt talat inte.
Just nu känns det bra att lägga över skulden på våran sjuka värld.
Så ska fortsätta med det, iaf för i kväll.

1 kommentar:

Rebecca sa...

Spotify ftw:)
Vad är det som är jobbigast med maten just nu tycker du?

SV: Ja herre gud vilket system alltså:/ Så många som borde få mer hjälp. Inte ´bara kvantitetsmässigt..
blir så arg när jag får höra sådana saker som att du blev ivägskickat sådär! Usch. Men får du ngn behandling nu överhuvudtaget eller?

Styrkekramar<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...