torsdag 23 september 2010

Eric aka Zorro

I dag har jag varit hos tandläkaren. 710:- för att han ska peta lite och sätta dit sånt där flour man får gula tänder av^^
Men inga hål iaf!

Nu har jag tvättstugan och ska ta och städa lägenheten. Skulle bara sätta på datorn så jag kunde sätta i gång lite musik. Men som vanligt fastnar jag...
Men nu ska jag bara skriva ett litet inlägg sen ska jag faktiskt ta mig själv i kragen och sätta igång!

Gick igenom lite brända omärkta skivor. En var en video från när jag och min bror var små. Så blev en printscreen från när jag fyllde 1år och Eric var Zorro^_^

2 kommentarer:

Clara sa...

hihi man ser ju att det är du! Så kul!
Men alltså skumt att det kostade så mycket tycker jag... jag tänker att det bara kostar 600? och sen finns det något bidrag för folk under typ 25 eller vad det var... det fick jag iaf hos min tandläkare så det bara blev typ halva priset!

Elin sa...

Till Clara:
Men fusk hur kunde det då vara så dyrt för mig :S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...