lördag 25 september 2010

mer stabil!

Glömde bort att berätta hur det gick på mitt läkarmöte.
Min ordinare läkare har tjänstledigt så jag har fått en tillfällig läkare. Men han hade inte tid att träffa mig så jag fick träffa en annan...
Men nu visade det sig att läkaren var riktigt bra! Han lyssnade och var väldigt förstående. Otroligt kunnig och erfaren.
De misstänkte att jag var Bipolär typ 2. Men det tror jag inte att jag är. Tror de släpper det.
De satte iaf in en ny anti depp.

De senaste dagarna har varit mer stabila. Det är otroligt skönt för jag blir så otroligt trött både fysiskt och psykiskt av de tvära kasten. Jag hoppas det här håller i sig nu!

Har inte fått träna så mycket denna veckan men nu ska jag minsann ta tag i det här nästa vecka!
Ska försöka börja simma lite. Både skönt och bra träning.
På dansen i tisdags lyckades jag hoppa in i balett barren/ stången så nu har jag fått ett snyggt blåmärke på låret. Haha jag fattar inte hur jag lyckas med allt^^

over and out

1 kommentar:

Sesolen sa...

Du verkar lika klumpig som jag ;)
Dundra in i saker här o där liksom :D
Skönt att läsa att du varit mera stabil , fantastiskt ju! :D

Massa kramar <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...