söndag 12 september 2010

Next week

Min blogg har varit knepig och jag har inte kunnat logga in osv.

I går var jag hemma hos mamma och pappa. Vi åt skaldjur och jag reagerade mer än vanligt. Läpparna svullnade och det kliade.
På senare tid har jag fått starkare allergiska reaktioner mot saker som jag i vanliga fall bara brukar känna av lite grann. Sjukt störigt för nu vet jag inte riktigt hur pass försiktig man borde vara. Jag som inte brukar ta hänsyn till mina allergier alls...

Next Week:
Jaha i morgon var det måndag. Då är det skola igen. Får se hur det ska gå denna gång. Är inte så pepp... Men jag ska ta mig dit!

Tisdagar
är min "Psyk-Dag" har alltid gruppen då + att hämta ut veckans dosett. Längtar efter dagen jag får ha hand om mina mediciner själv. Tänk så otroligt skönt!
På tisdag ska jag också träffa S.
Nästa vecka ska jag träffa en ny läkare för han som ersätter min egentliga läkare är typ på semester. Rörigt? Tycker iaf jag...

Dans blir det också nästa vecka (mån- tor)! Har inte varit så plikttrogen som jag brukar då det kommer till mina träningar. Känns hemskt! Men jag har helt enkelt inte mått så bra.
Nu ska jag ta mig i kragen bita i hop och ta mig dit oavsett vad.
Eller ja jag ska försöka.

I slutet av veckan åker jag och mamma till Falkenberg. Jag hoppas det ska bli mysigt och att jag inte ska få någon allergisk reaktion mot mamma som annars brukar förekomma.
Jag tål henne helt enkelt bara inte. Jag vet inte vad det är för hon är jätte snäll och omtänksam och det känns elakt att jag känner som jag gör. Men jag kan störa mig på henne så jag blir tokig!
Är väl så med föräldrar antar jag^^
Vi kommer hem lagom till val- dagen. Själv tycker jag att det ska bli skönt att det snart är över.

Nu ska jag ta tag i min lägenhet och städa. För det är behövligt!
Cya



Jag & Ängla









3 kommentarer:

Jessica sa...

Hej darling!
Hoppas ni får det bra i Falkenberg. I värsta fall får du ta en non-mum- allergitablett. De är svåra att hitta, men du fixar det säkert! :)
Puss hjärtat mitt

Jessica sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elin sa...

Haha du är underbar Jessica! Ska se om jag inte kan hitta någon sån tablett och ha med mig i nödfall!
Älskar Dig <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...