måndag 6 september 2010

Skola

Sitter på tåget på väg hem från skolan nu.
Åkte hem på lunchen klarade inte mer idag... Fail.
Men jag åkte iaf dit!
Började med en oljemålnings upg. har färg under
naglarna jag inte fått bort^^
Alla hade kommit längre än mig. I för sig visste
jag redan innan att det är så det kommer att bli
då alla andra går fulltid och jag "bara" en lektion
i veckan.
Men tävlingsmänniska som jag är tyckte jag det var mer
jobbigt än väntat.
Alla är så sjukt duktiga med, får ju prestationsångest!
Saknar gamla klassen. Den var bättre.
Men visst nu har jag knappt träffat nya och
inte lärt känna dem.
Men det var så många härliga personer i förra.
Men ska inte vara dömande. Kanske blir bra det här.

Fast just nu känns det som ett enda stort misslyckande.

2 kommentarer:

Clara sa...

Men Elin då... det var ju inte alls ett misslyckande!?
Jag tycker att det hela låter som ett enda stort lyckandes! Du åkte dit! Det är sjukt bra!!
Och det är säkert bra att ta det lite lugnt till en början så att du kommer in i det...
men verkligen... jag tycker att det var bra att du åkte dit!!

Rebecca sa...

Håller med clara om att det inte är något misslckande utan snarare en bra sak att du utmanar för bara det kommer du framåt på!

sv: Herregud elin 14kg på så kort tid??!":O
vet den där känslan men kan svära på att en elefant är du icke!;) Men jag vill också bli frisk men inte tjock.. men måste det komma på köpet liksom eller kan det va ett av de där skrämmande övertygande argumenten ätstörningen använder för att få vara kvar i våra liv?
Det är kanonbra jobbat vännen:) Tankarna komemr försvinna om du fortsätter på samma sätt.
Okej men är det liksom dagverksamhete eller? Hur är gruppen då?
Kraaaaaaaaaaaam<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...