tisdag 17 augusti 2010

Ditching

I dag mår jag bättre fysiskt. Tror inte ens jag har någon feber längre! Skönt.
Var där imot inget vidare pigg i morse. Inte på något plan. Så jag hoppade DBT gruppen och även tvättstugan.
Jag som köpt nya turkosa handdukar som ger ifrån sig en massa ludd. Jag har ludd överallt i hela lägenheten! Förstår inte hur det kan vara några handdukar kvar.
Sen senare idag skulle jag ha träffat Louise mamma N. Men fick ställa in även det. I går hade jag som sagt S. men inte heller det mötet tog jag mig till. Hur fail är jag inte?!
Men men nu är det nya tag som gäller.


2 f*cking månader idag!

3 kommentarer:

Alex sa...

du är inte fail. Du är underbar och andra omständingheter tvingade dig att vara hemma. Thats it, släpp det, lägg energi på nåt viktigare.

Grattis! Du är sjukt duktig!!

Clara sa...

Hihi älskade du! Du är inte ett DUGG fail! Du har ju 2 månader nu och jag är så stolt över dig!
Jag kan förstå att det inte är det lättaste (även att jag inte kan sätta mig in i det) och då kan man ju inte orka med allt! Det är nog tungt nog som det är!
Du är ju på väg! Och det kommer vara tufft, men jag är stolt över dig för att du börjat resan! Det är sjukt starkt!

Du vet att du alltid är välkommen till mig på alla sätt!
<3

Sesolen sa...

Såå duktig!!!
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...