söndag 22 augusti 2010

update


I morgon ska jag och testa på lite i skolan! Jag fick Ja från alla håll.
Jag hoppas verkligen att jag klarar det här nu!
Det är mycket tankar och känslor som rör sig. Men kan som inte plocka ut något och får ordning på det. Kaos som vanligt när det gäller mitt känsloliv^^
Jag funderar på vad jag ska säga till klassen. Jag och min lärare tyckte båda två att det är lättast att berätta att jag är sjuk osv. Då slipper man alla skumma spekulationer om en, hoppas jag.
Men samtidigt vill man ju inte lämna ut sig för mycket! Men jag kommer nog på något.

I onsdags dansade jag för första gången på länge. Det gick inte bra men inte heller dåligt! Kändes bra att ha tagit sig dit. Vi började på en ny riktigt rolig dans till Alice Coopers Poison.
Mina dans- dagar verkar bli mån, tis, tor och sön. Hoppas det för då kan jag gå på trupp gymnastiken på onsdagar!

Har jag ork i morgon kväll så skriver jag lite om hur det gick i skolan!

3 kommentarer:

Clara sa...

Åh va kul!! :)
Lycka till i massor från mig!!!
Och jag är glad att det inte är jag så nervös som jag blir :P
men kul att träffa nya människor :D

Alex sa...

Lycka Till!!! Det kommer säkert gå jättebra :D

Jessica sa...

Kämpa på schoolgirl!!!! Hoppas att det går bra! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...