onsdag 18 augusti 2010

Studera?

På mitt senaste terapisamtal med S. pratade vi om vad jag vill göra till hösten. Vi tycker båda att jag ska ha någon liten form av aktivitet.
Jag studerade innan några timmar på en folkhögskola. En konstlinje som jag trivdes jättebra på. Men jag var tyvärr tvungen att avsluta på grund utav mitt mående och den intensiva behandling som jag går.
Men nu är jag kanske redo att försöka igen.
Jag har precis pratat med min gamla lärare och han har pratat med rektorn på skolan och de skulle kunna utforma ett speciellt schema efter mig. Trots att de bara tar in 15 elever på linjen. Så tar de in mig utöver dem!
Nu gäller det bara att få ett Ja från S. med!

Håll tummarna för mig!

Fat jag gjorde på keramiken

2 kommentarer:

Johan sa...

Du är så stark Elin!
Jag håller alla mina tummar och tår! ;)

Demonic sa...

Vad vackert fatet var.

Jag tror på dig, du klarar det här!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...