tisdag 10 augusti 2010

Kaos

Totalt kaos i huvudet. Får inte ordning på någonting.
Det känns som om att hur jag än gör kommer det bli fel på ett eller annat sätt.

Efter mitt samtal hos S. idag kände jag att jag bara ville gå och gömma mig någonstans och sjunka ihop till en liten hög och göra dumma saker...
Men i stället gick jag och tröst- shoppade pyssel saker. Mycket mer hälsosammare alternativ!

Jag är rädd för hur natten ska bli. När jag inte längre kan uppehålla mig själv. Då alla tankar och känslor sköljer över en.
Jag HATAR ångest!

2 kommentarer:

Johan sa...

Starkt jobbat idag!
Hoppas att natten blir snäll mot dig, jag finns här för dig om det är något, inget är för litet. I mina ögon är du underbar Elin!
Kramar om hårt!

Demonic sa...

Du klarar att stå emot ångesten. Gör som du har gjort, sysselsätt dig. Då blir det enklare.

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...