tisdag 3 november 2009

Blåsig Dag

Idag blåser det verkligen i Karlskrona!
Även denna dag har jag lyckats utföra många ärenden.
Började dagen med att en låssmed kom hit. Han borrade och satte in ett titthål till mig samt satte skyddskåpa för låset och en säkerhetskedja. Nu hoppas jag att min paranoia ska lägga sig lite!
Min lägenhet är inte stor. Men endå tog det drygt 2h att städa hela min lägenhet!
Sen gick jag ut på stan. Postade brev till min Älskade Jessica, gick till apoteket, pantade alla mina loka flaskor och så lite annat.
I kväll har jag dansat. Gick sådär bra idag.. Men jag tog mig dit och jag fick min träning!
*Försöker tänka positivt*
Så ja ytligare en aktiv dag.
Fick inte mycket sömn i natt. Hoppas på att få sova mer i natt.
Jag kan inte säga hur jag mår för jag vet inte. Är helt tom. Numb. Jag tycker inte om när jag kommer i detta läget blir så destruktiv då, ständigt på jakt efter att få känna..

1 kommentar:

Jessica sa...

Jag ser fram emot brevet!!
Du är bäst!
<3 älskar dig <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...