måndag 2 november 2009

I'm falling

Idag har jag varit mer aktiv än vad jag varit sammanlagt på flera veckor.

Klockan ringde allt för tidigt i morse. Hade jätte svårt att komma upp. Vet inte hur det gick till. Men upp kom jag!
Tog bussen till Nättraby. Gick till tandläkaren (inga hål!!!), behövde plasta en visdoms tand så jag fick en ny tid samma dag.
Tog bussen tbx. Gick till Louise och tände ett ljus.
Sen gick jag till Wiljan. Hade terapi i 2h(!!!), gick igenom schema, mediciner och allt sånt där.
Tog sedan bussen till Nättraby igen. Han hem en stund och mysa med mina små katter. Sen var det tandläkaren igen.
Efter fick mamma köra in mig till stan.
När jag kommit hem hade jag 15min på mig att byta om och ta mig till dansen.

Nu sitter jag här ny duschad och kan andas för första gången idag.
Jag är stolt över mig själv som lyckats ta mig igenom hela dagen!
Men nu känner jag hur humöret dalar neråt. Fan jag hatar att falla det gör så ont...

3 kommentarer:

Zippo sa...

Du har verkligen varit jätteduktig idag.
Och även om humöret dalar så vet du att du har gjort bra saker idag.
Mer än det behövs inte.
Hej då, snart åker jag.
Love you <3

Unknown sa...

Duktigt! Om du känner så kanske du kan åka hem till dina katter igen och mysa? Ingen gör en på bättre humör =)

Jessica sa...

Du är så bäst!
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...