torsdag 5 november 2009

?

Vem är jag?
Jag känner inte mig själv.
Jag vet inte vad jag tycker och känner.
Hur ska mina terapeuter kunna veta vad jag känner om jag inte ens vet själv och kan förmedla det. De kan ju inte gissa sig till..
Fan vad det här ska vara komplicerat och energi krävande.
Jag vill ha semester från mig själv. En paus helt enkelt!
Det är kaos i huvudet. Jag försöker reda ut trasslet men det går bara inte...
Jag är trött på att följa mina regler.

Idag tog jag mig till skolan för första gången på en månad! Jag vet inte hur det gick till men jag tog mig iaf dit!

Fick också sms från Jonas och han är framme i Australien!
Sen fick jag prata med min Jessica också. De har snö där uppe nu! Vad skulle jag göra utan mina vänner?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...