fredag 20 november 2009

Misslycakd

Jag känner mig inte bara misslyckad jag är misslyckad. Det bevisar jag om och om igen.
Idag skulle jag springa med Kjolle men jag kunde knappt lyfta benen. Det brukar vara min astma som stoppar mig. Men idag blev jag inte ens andfådd. Ingen kraft i musklerna kvar att ge.
Misslyckad.
Har sjukt ont i magen också.. Jag vet vad jag behöver men tänker inte ge efter!



Har kommit på hemligheten bakom brunnslocken.
Så nu har jag slutat att gå på Klump lock och går bara på Ana locken!

2 kommentarer:

emly sa...

Åh, tack finaste finaste du!

Jessica sa...

Snälla, Snälla finaste Elin... Sluta inte kämpa, sluta inte existera, sluta inte leva! Om du inte orkar leva för din skull, så lev för min. Så lever jag för din. <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...