måndag 23 november 2009

Söndag 13.3.99

Vad är det med mig? Jag orkar inte. Vill Inte. Kan inte.
Hur ska jag komma någonstans om jag ställer mig ivägen för mig själv?
Jag har fastnat och alla rusar ifrån mig.
Kan ni säga hur ni gör. Hur ni orkar. För jag förstår verkligen inte...

"Hon känner efter om det här är att vara fri

Om det här är ett liv med någon mening i
Det är ingen som tjatar längre
Det är ingen här som ber henne stiga upp

Ändå känns det som om hela världen sjunger

Har du kommit nånstans
Har du sumpat din sista chans
Är du framme nu
Har du valt en väg att gå
ett mål att sikta på
är det verkligen du?
Är det verkligen du?

Det fanns stunder när hon visste hur det skulle va
Men det är som om hon glömt vad som var så bra
Hon har för länge sen tappat lusten
Har för länge sedan glömt vad som var värt nånting"

1 kommentar:

Zippo sa...

Jag rusar då inte ifrån dig.
Jag väntar på dig skall du veta...
Så det så!
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...